وقت سفارت کانادا

جهت اخذ ویزای توریستی کانادا، و گرفتن وقت سفارت کانادا در ابتدای کار، لازم به دریافت مشاوره اولیه و برآورد مدارک متقاضی و گردآوری مدارک می باشد. و در ادامه قراردادی بین شرکت خدمات مسافرتی یزدان گشت سفیران و متقاضیان دریافت خدمات کانادا منعقد می‌گردد. لذا تیم یزدان گشت سفیران به عنوان کارگزار با بیش از یک دهه تجربه، و مفتخر به بالاترین شانس اخذ ویزا در کنار شما عزیزان خواهد بود.

رزرو وقت مشاوره

وقت سفارت کانادا، به معنای تعیین یک زمان خاص برای شما در هر یک از سفارت های کشور کانادا است که به پرونده درخواستی شما برای هر نوع ویزای کانادا که در نظر دارید، رسیدگی شود. تعیین وقت سفارت، یکی از مراحل ضروری برای انجام انگشت نگاری است و بدون گرفتن وقت سفارت، نمی توانید انگشت نگاری و سایر مراحل اخذ ویزای خود را انجام دهید. 

تعیین وقت سفارت کانادا به دو شیوه حضوری و آنلاین امکان پذیر است که در ادامه، علاوه بر معرفی هر یک از این روش ها، توضیحاتی را نیز درباره مدارک، شرایط و زمان این مرحله از اخذ ویزای کانادا ارائه خواهیم کرد.

یزدان گشت سفیران یکی از مراکز تخصصی وقت سفارت کانادا با بیش ازیک دهه فعالیت گردشکری و تخصصی در زمینه ی دریافت و اخذ ویزا ، وقت سفارت ، خدمات پیکاپ ویزای کانادا و…می تواند در تسهیل مسیر توریستی تحصیلی اقامتی  شما را یاری کند.

مدارک سفارت کانادا

پخش ویدیو

تعیین وقت سفارت کانادا

به طور معمول، دریافت وقت سفارت کشور کانادا با مراجعه حضوری به هر یک از سفارت های کانادا در سراسر دنیا انجام می شود؛ اما این روند برای متقاضیان ایرانی کمی متفاوت است. از سال ۱۳۹۱، سفارت کانادا در ایران بسته شد و همین موضوع، مراجعه حضوری به سفارت کانادا را مشکل کرد و ایرانیان متقاضی ویزای کانادا باید برای دریافت وقت سفارت این کشور، به شکل حضوری به یکی از سفارت های کانادا در کشورهای همسایه مراجعه می کردند. 

از سال ۲۰۱۸، کشور کانادا علاوه بر وقت حضوری سفارت، امکان دریافت وقت آنلاین سفارت کانادا از طریق سایت دفاتر وک در یکی از کشورهای همسایه ایران مانند امارات، ارمنستان، آذربایجان یا ترکیه را نیز برای متقاضیان ایرانی فراهم کرده است.

  • وقت سفارت کانادا حضوری

کانادا در ایران سفارت ندارد؛ از این رو، متقاضیان ایرانی دریافت هر نوع ویزای کانادا باید به همراه مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای مورد نظر خود (شامل پاسپورت، مدارک تحصیلی، کاری، گواهی تمکن مالی، مدرک زبان و…) به یکی از کارگزاری های کانادا در کشورهای همسایه ایران مراجعه کرده و پس از تحویل مدارک به کارگزاری و تکمیل فرم های مربوطه، در روز تعیین شده توسط کارگزاری برای انجام مراحل انگشت نگاری به یکی از مراکز وک مراجعه کنند.

  • وقت سفارت کانادا آنلاین

از آنجایی که مراجعه حضوری به کشور ثالث، هزینه قابل توجهی را به متقاضیان اخذ ویزای کانادا تحمیل می کند؛ اداره مهاجرت این کشور امکان تعیین وقت سفارت کانادا به روش آنلاین را برای متقاضیان ایرانی فراهم کرده است. 

در این روش، متقاضیان باید ابتدا در سایت VFS Global، یک حساب کاربری بسازند و پس از آپلود دارک مورد نیاز برای اخذ ویزای مورد نظر خود (شامل پاسپورت، مدارک تحصیلی، کاری، گواهی تمکن مالی، مدرک زبان و…) و پرداخت هزینه صدور ویزا و انجام انگشت نگاری به صورت آنلاین، منتظر دریافت نامه سفارت (ایمیل پذیرش یا ریجکتی ویزا) بمانند.

یکی از مهمترین مزایای تعیین وقت سفارت کشور کانادا به روش آنلاین، امکان اصلاح مدارک در صورت وجود نقص یا هر نوع مشکل است و از طرفی، سرعت سفارت برای پاسخگویی به درخواست های وقت سفارت از طریق آنلاین نیز بیشتر است.

وقت سفارت کانادا

مدارک مورد نیاز برای تعیین وقت سفارت کانادا

بر اساس نوع ویزای درخواستی شما، ممکن است مدارکی که برای تعیین وقت سفارت کانادا نیاز داشته باشید، کمی متفاوت باشد؛ اما در حالت کلی، ارائه این مداک در هر دو روش آنلاین و حضوری ضروری است:

  • مدارک شناسایی شامل ترجمه شناسنامه و سند ازدواج
  • اصل و کپی (یا اسکن) پاسپورت معتبر با حداقل یک سال اعتبار
  • ۶ قطعه عکس جدید، رنگی و تمام رخ
  • تکمیل فرم درخواست ویزای مورد نظر
  • ارائه مدارک تحصیلی، سوابق کاری، بیمه نامه، فیش حقوقی و…. به همراه ترجمه
  • ارائه گواهی تمکن مالی، سند ملکی یا گردش حساب به همراه ترجمه
  • ارائه نامه پذیرش قطعی از دانشگاه یا نامه آفر شغلی از کارفرما
  • مدارک سفر مانند رزرو هتل، بلیط های رفت و برگشت، دعوتنامه یا امثال آن

توجه: در صورتی که تمایل به تعیین وقت سفارت کانادا به شکل حضوری دارید؛ باید دقت داشته باشید که در این حالت، امکان اصلاح یا تکمیل مدارک شما پس از تحویل به کارگزاری کانادا در کشور مورد نظر وجود ندارد و از این رو، ضروری است که مدارک مورد نیاز خود را با دقت بسیار زیادی آماده نمایید.
هزینه وقت سفارت کانادا

هزینه وقت سفارت کانادا

هزینه تعیین وقت سفارت کشور کانادا بر اساس نوع ویزای شما، متفاوت است. در صورتی که متقاضی دریافت وقت سفارت به شکل حضوری باشید؛ علاوه بر هزینه مصاحبه سفارت و هزینه انگشت نگاری (بین ۳۰ تا ۲۰۰ دلار که در برخی موارد، بیشتر از این مقدار می شود.) باید هزینه های مربوط به رفت و برگشت و اقامت در کشور ثالث را نیز در نظر بگیرید. 

در مقابل، در روش آنلاین شما صرفا هزینه سفارت و هزینه انگشت نگاری را پرداخت می کنید و از این لحاظ، این روش مقرون به صرفه تری نسبت مراجعه حضوری به سفارت کانادا در کشورهای همسایه ایران است.

آژانس یزدان گشت سفیران، خدمات تعیین وقت سفارت کانادا به شکل آنلاین (شامل ساخت حساب کاربری، چک کردن مدارک و آپلود آنها، پرداخت هزینه سفارت و انگشت نگاری و سایر مراحل مورد نیاز) را با مناسب ترین هزینه بر اساس نوع ویزای انجام می دهد.

وقت سفارت کانادا چقدر طول می کشد؟

زمان مورد نیاز برای دریافت وقت سفارت، بر اساس شیوه درخواست شما (حضوری یا آنلاین) متفاوت است. در حالت کلی، تعیین وقت سفارت کانادا معمولا بین ۲ تا ۱۸ هفته کاری (گاهی بیشتر) طول می کشد که این زمان معمولا در درخواست های آنلاین، کوتاه تر است. از این رو توصیه ما این است که تا حد امکان، درخواست وقت سفارت خود را در سایت  VFS Global و به شکل آنلاین انجام دهید. 

مزیت این روش این است که علاوه بر تسریع روند رسیدگی به درخواست شما، انتخاب دفتر وک مورد نظرتان برای انگشت نگاری نیز، به عهده خود شما خواهد بود و می توانید شهر و کشوری را که رفت و آمد شما به آنجا راحت تر است انتخاب نمایید.

تعیین وقت فوری سفارت کانادا

دریافت وقت سفارت فوری کانادا

تعیین وقت سفارت کانادا به شکل آنلاین که با عنوان وقت سفارت فوری این کشور نیز شناخته می شود؛ یکی از خدماتی است که توسط کارشناسان مجرب آژانس مهاجرتی یزدان گشت سفیران با مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما، سوالات خود را در زمینه تعیین وقت سفارت کانادا بپرسید و راهنمایی های مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

سوالات متداول

هزینه وقت سفارت کانادا چقدر است؟

بر اساس نوع ویزای شما، هزینه مصاحبه با سفارت متفاوت است؛ اما در حالت کلی، معمولا بین ۳۰ تا ۲۰۰ دلار برای تعیین وقت سفارت کانادا به صورت آنلاین نیاز دارید. این هزینه در حالت مراجعه حضوری به سفارت، افزایش می یابد و شامل هزینه سفر به کشور ثالث نیز می شود.

مراحل تعیین وقت سفارت کشور کانادا معمولا بین ۲ تا ۱۸ هفته طول می کشد که در روش آنلاین، سریع تر از روش مراجعه حضوری به سفارت کانادا در کشورهای همسایه ایران است.

مدارک مورد نیاز برای تعیین وقت سفارت کانادا شامل مدارک شناسایی، پاسپورت با اعتبار حداقل یک سال، مدارک تحصیلی یا سوابق شغلی، نامه پذیرش از دانشگاه یا آفر شغلی از کارفرما، گواهی تمکن مالی، مدارک مربوط به سفرهای توریستی و کوتاه مدت (شامل بیمه نامه، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل، دعوتنامه، گردش حساب، فیش حقوقی و…) و ۶ قطعه عکس جدید، رنگی و تمام رخ است.

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *